Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestliže se Fischer nedostal ani do druhého kola, je nonsens fantazírovat, jestli by měl šanci vyhrát.

Dostal jen něco přes 16% hlasů, skoro stejně jako Dienstbier. Nemastný a neslaný politik nemohl zaujmout, tenkrát byla jiná doba. Dnes jsou "Všichni proti Zemanovi!", tenkrát ale šlo o to "Kdo s koho!".

14 0
možnosti

No to jsou logické skoky. Je zajímavé, jakým způsobem se lze dostat k větě "nevolte Topolánka".

Zeman by si namazal na chleba kohokoliv. V druhém kole lidé volili jeho. Zatímco já bych v druhé volbě zvolil i koně, kdyby byl proti Zemanovi. A to je prostě slabá motivace. Ať si o Zemanovi myslíme co chce, tak musíme smeknout čepičku a doufat, že si ty játra konečně prochlastá.

Tyhle volby, a na to bych vsadil plat, nevyhraje Topolánek. Tudíž proti němu skutečně nemusíte bojovat. Od začátku to vypadá na souboj Drahoš vs Zeman a tady fandím jasně.

A co se Fišera týče, tenhle komunistický úředník, kterého někdo bůhvíjak vytáhl z kloubouku, nemá moc symaptií nikde. Dá se říci, že by ho lidé jako já volili místo koně.

12 0
možnosti
Foto

Prosím, nepleťte si pana Fišera - minulého kandidáta na presidenta /skončil na 3. místě/, který opravdu obcoval s komunisty a pana Pavla Fischera, který byl kariérním diplomatem a nikdy si s komunisty neomočil.

11 5
možnosti
Foto

Ono je to složitější.

Karel Schwarzenberg je Čech, není přivandrovalec, ano je šlechtic /původem i duchem/. Jeho rod je český, podporoval Beneše /který se mu poté tak hnusně odvděčil/, přesto na vlast nezanevřel a ve smyslu své minulosti jí sloužil. Takže veškerá ta špína a lež byla dílem bulváru a podplacených pohůnků /mezi ně řadím i Klausovu rodinu/. Omlouvat se za to po volbě je už jen výsměch.

Pan Jan Fischer byl nemastný a neslaný, jistě slušnější než ten současný mužik na Hradě, ale tohle přece tak nefunguje.

Pořád jsem ještě přesvědčen, že výsledky prvního kola budou překvapivé.

Ale abych volil v prvním kole někoho jen ve stylu, že má na to převálcovat opilce na Hradě ještě drsnějším způsobem, pak toto je cesta do pekel.

14 9
možnosti
LH

Karej je rakušan

4 5
možnosti
AK

Poučení je pro mne trochu jiné.

Volil jsem tehdy knížete a k této pošetilosti se pokorně přiznávám.

Na omluvu uvádím, že se v té době těsně před volbami novináři naváželi do jeho manželky, která byla upoutána na kolečkové křeslo a to mi připadalo nechutné.

Od té doby jsem svého činu často litoval - zejména když jsem slyšel jeho poklonkování EU a slovní podporu islámské invaze do Evropy.

Teď je mi jasné, že pokud svoji kandidaturu nestáhne, dostane můj hlas Miloš Zeman.

Ne že bych měl rád jeho bonmoty, ale aspoň vím, co mě s ním čeká a co by bylo bývalo mohlo být s jeho tehdejším konkurentem mnohem horší.

Jo, jeden bonmot se mu ale podařil:

Jaká je definice agresora v mezinárodní politice?

Je to ten, kdo napadne nějakou zemi dřív, než to udělá USA.

Podařené, že? I když velmi smutné.

23 9
možnosti
OS

Probuďte se, kníže kandiduje na prezidenta?????

1 0
možnosti

Podle mě výběr žádnej, takže na té zvolené figurce stejně nezáleží.

2 4
možnosti
Foto

Vy jste jako každý správný Čech velmi náročný. Na druhé.:-/ Koho byste chtěl mezi kandidáty? Nositele Nobelovy ceny? Navíc po té ostudě, co je tam nyní, bude dobrý každý, kdo umí jíst příborem.:-)

7 8
možnosti
VH

Jani snad se Vaše vize nenaplní. Moc se mi líbí názory pana Hilšera, ale nemá zdá se šanci. Takže panu Drahošovi pošlu hlas Je mi jedno kdo nahradí zlo v současném Mordoru s jednou výjimkou, Topolánek prosím ne,.!

4 5
možnosti
Foto

Což je krásný protimluv. Topolánek je jeden z mála, který má šanci Zemana z Hradu vystrnadit. Sám bych pro něj ve druhém kole možná hlasoval.

Ti ostatní "kandrdasové" bez jakýchkoli šancí v politice, podle mě, moc šancí nemají.

4 0
možnosti
Foto

Naprosto přesně popsáno, měla jsem to stejně jako vy. Já tomu říkám "Schwarzenbergův efekt", a pokud se do druhého kola dostane Topolánek, tak k němu určitě dojde. Takže Topolánka v prvém kole volit nebudu, i když by mi vůbec nevadil. Karma

1 6
možnosti
Foto

To je, Maruško, moudré. Ale stejně to nebude nic platné.

5 0
možnosti
ZM

Schwarzenberg byl pro mě produkt reklamy, která měla oslovit mladé voliče, když uz bylo jasné ze neoslovi tu většinu starsich... mimochodem co ten čestný muž dokázal v parlamentu? Fischer.... kdysi jsem si ho jako předsedu vlády dovolil požádat o pozornost k neradostnému osudu jednoho účastníka druhého a třetího odboje... Fischer a jeho squadra se ani neobtěžovali....

22 2
možnosti
Foto

Já bral KS jako jakousi kuriozitku na našem politickém nebi. A když se dostal do 2. kola, tak jsme zíral, kolik blouznivců v této zemi žije.

15 0
možnosti
MB

To, co se tady snažím opakovaně vepisovat - viz. p. Pajonk. M.Zemana považuji za kontaminátora doby. Umožňuje další znečišťování společnosti. Dává perfektní alibi lidem - proč si dělat těžkou hlavu, se svou angažovanou minulostí. Naopak , sám prezident nás podporuje - je prostě náš. Svým způsobem, mne to i fasinuje - konáno bezostyšně a otevřeně. Jsem přesvdčen, že jednou přijdou naší pokračovatelé - vnuci a logicky nám položí dotaz - Co jste tam , dědo vyváděli ? ... :-)

4 2
možnosti
Foto

Pane Bučku v čím zájmu je Váš nebo pajonkův model ustrašeného a provinilého českého či moravského človíčka sypajícího si třicet let popel na hlavu za svou údajně nesprávnou minulost a pokorně vzhlížejícího tím podle Vás jedině správným západním směrem? V zájmu suverénních a sebevědomých občanů České republiky asi těžko. Váš model provinilce se zato znamenitě hodí na legitimizaci dřiny v montovnách profitujících na laciné tuzemské práci z nichž profit putuje...hádejte kam? :-)

11 0
možnosti
LH

Fischera zklikvidovali havloidi takže ciste Vas problem

13 2
možnosti

Tak pokud soudruha opravdu zlikvidovali oni, aspoň něco;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik