Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Nevidím to tak černě. Znechucení Zemanem na straně jeho odpůrců je tak veliké, že ve druhém kole (které si určitě nenechají ujít) budou hlasovat pro jeho protikandidáta, ať to bude kdokoliv. I když Topolánek není zrovna můj šálek čaje, volil bych v druhém kole jeho. Doma bych zůstal jen v případě, že by se v druhém kole setkal Zeman s Hannigem, ale to snad podle mne nehrozí ani náhodou. Až tak hloupý český volič není. :-)

6 7
možnosti
MB

Já to vidím právě naopak. Topolánek je jediný kandidát, kterého bych ve druhém kole volil proti Zemanovi.

Já prostě nechci nemastného, neslaného, "slušného"(resp.poslušného) presidenta - loutku. Já chci presidenta sebevědomého, politicky zkušeného, který zná zákulisní politické vazby a tlaky. Člověka, který je názorově i charakterově konzistentní, a který již nějakou odolnost prokázal. Člověka, který se nebojí být i konfliktní.

Prostě jsou důležitější vlastnosti nežli je jakási povrchní zdánlivá "slušnost" (která může být spíše slabostí, poddajností, nevyhraněností, přizpůsobivostí, prodejností atd). Leckdy je ve skutečnosti daleko slušnější člověk hrubšího zrna nežli nějaký uhlazený gentleman. To je o vnitřních hodnotách, charakteru a integritě. Ne o vizáži a slovníku. Netvrdím, že ostatní kandidáti nejsou slušní. Jen nemají za sebou potřebnou zatěžkávající zkoušku politických bojů a ostouzení, mediálních útoků a investigativního prošetřování.

Prostě heslo typu "na Hrad s čistým štítem" mě vysloveně irituje. "Čistý štít" může mít jen ten, kdo dosud nebojoval. Já raději někoho se šrámy.

9 8
možnosti
MS

"Charakterově konzistentní" je dost široký pojem. :-P

2 0
možnosti
MN

Tenkrát se Zeman vrátil odpočatý z Vysočiny, sršel elánem, sypal z rukávu bonmoty a svým řečnickým uměním převálcoval v každé debatě své protikandidáty. A co se týče "prozápadního směřování" - tvrdil, že je eurofederalista a že chce na hradě vlajku EU. Dnes je z něj troska nad hrobem, debatám se zbaběle vyhybá, protikandidáty se neodváží konfrontovat a bratříčkováním se s asijskými diktátory zaskočil nejednoho ze svých příznivců...

Tenkrát jsem Zemana volil a stejně tak hromada lidí v mém okolí. Dnes nikoho, kdo by se k Zemanovi hlásil, neznám. Starost o to, aby znovu nevyhrál volby, je zbytečná... ten se jich možná ani nedožije.

9 6
možnosti
Foto

Svým řečnickým uměním? Spíš nestoudným lhaním a kydáním špíny :-/

10 4
možnosti
PK

Před pár lety jsem četl rozhovor s panem Randákem,byl to bývalý šéf rozvědky . je to obecně o politice ale i o panu Topolánkovi:

,,Můžete si o Zemanovi a Václavu Klausovi myslet cokoliva máte na to jistě právo, ale dokud byli ještě při smyslech, jejich ego jim prostě nedovolilo, aby těmto lidem v pozadí podlehli takovou měrou, jako podlehl Pavel Bém kouzlu Romana Janouška, Topolánek vlivu Marka Dalíka nebo Miroslav Kalousek vlivu Richarda Hávy. Tito lidé, kteří zpoza čelního politického valu tahali za nitky, neměli vůbec žádné zábrany. Všichni známe klasickou Topolánkovu větu: „Marku, s tebou stojím a padám.“ Ten byl ochoten se ráno se svými politickými partnery dohodnout, večer si dal večeři s Markem Dalíkem a druhé ráno to bylo všechno jinak".

3 1
možnosti
KS

K72a34r48l45a 93S16u79c61h64á

16. 12. 2017 11:55

pokud někdo uvažoval o tom šišlajícím dřímotovi jako o prezidentovi, tak je něco špatně

5 9
možnosti
Foto

Kdežto potácející se a šavlující je OK! ;-D

13 4
možnosti
MP

"Topolánek je v druhém kole nepřijatelný pro mnohem víc lidí než byl před lety Schwarzenberg."

Z čeho tak usuzujete? Já si naopak myslím, že jestli má někdo reálnou šanci Zemana porazit, tak je to právě Topolánek.

7 3
možnosti
JV

Myslím, že máte pravdu. Pokud se dostane pan Topolánek do druhého kola, Zeman ho zřejmě porazí. Kdyby nic jiného tak už jenom proto, že avereze k Topolánkovi je stále obrovská a spousta voličů by zůstala doma.

Naproti tomu elektorát Miloše Zemana je nekritický, stabilní a disciplinovaný, čili hlasy, které dostane v první kole, dostane nepochybně i v tom druhém - a to mu bude ke zvlonení bohatě stačit :-/

4 2
možnosti
PV

Z meho pohledu nebylo koho volit v druhem kole, oba stejne spatni kandidati. Doufam, ze pristi volby nebudou mit stejne smerovani.

0 0
možnosti

Oba byli špatní, hodně špatní, ale ne stejně. Myslím, že Zeman nám to pravidelně dokazuje ...

2 0
možnosti
IR
FS

K minulým volbám - protikandidáti pana Zemana:

Když si představím, že namísto opěvovaného (a dnes nemocného a nahluchlého) pana knížete by na Hradě celých 5 let zaskakoval,úřadoval a řádil pan Kalousek - no tak to byl vám opovrhovaný slušný úředník Jan Fischer přímo ze zlata!

12 5
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik