Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TH

K.S. neni a nikdy nebyl Rakusan. Nevim, proc to uvadite jako spravnu informaci. On je preci Cech.

4 6
možnosti
TH

Vazeni minusari, Schwarzenber nema rakouske obcanstvi ale ceske. Uz stovky let po sve ceske rodine...

2 0
možnosti
OP
Foto

Milá havlistko Jano. Je sympatické že se k této politické orientaci hlásíte. Opět se mýlíte. V poslední volbě proti Zemanovi vznikla jednotná havlistická fronta, která podporovala jednoho charismatického kandidáta. Přesto prohrála. Dnes je pro vás situace mnohem horší protože kavárna vygenerovala čtyři nemastné neslané kandidáty a Topolánka. Dále národ Miloše miluje za jeho zásadový postoj k migraci. Obávám se, že to Miloš má ložené už v prvním kole. Připomíná to výrok Napoleona že s neschopností nepřátelských generálů je třeba počítat jako se strategickou veličinou.

9 11
možnosti
Foto

když jeden miluje, není co řešit;-D

3 0
možnosti
MC

Volil jsem jako autorka, letos ale budu volit opravdu Topolánka, docela se mi ulevilo když řekl jdu do toho. Neměl jsem koho volit... ale jinak mám obavy, aby nějaké druhé kolo bylo.

1 2
možnosti
Foto

Já nevím, proč se tolik lidí stále obává toho, že Zeman vyhraje v prvním kole? Vždyť to nemá logiku. I kdyby proti němu stálo dvacet kandidátů, tak on stejně získá v prvním kole maximálně tolik, kolik při první volbě. A možná méně, protože bych se hodně divila, kdyby to tom, co předváděl, získal nějaké voliče navíc. Spíš ztratí. :-)

3 5
možnosti
RK

R91a55d54e23k 87K72a66r14a48s

16. 12. 2017 15:25

Možná byste se měla začít stydět sama za sebe.

10 9
možnosti
RP

Schwarzenbergby byl poskok Bruselu.

Za Havla a před rozvojem globalizace a přesunem práce do Asie ideální postoj, před 5 lety už hodně problematický a nyní, když proběhla imigrantská krize a bruselští sluníčkáři, multikulturalisté a zelení alarmisté se v podstatě odhalili, je probruselský vlezdozadelovský postoj volených politiků v podstatě nepřijatelný, protože přímo ohrožuje naši společenskou udržitelnost.

V jednotném evropském ekonomickém prostoru bychom být měli, ale presidenta a další naše čelní politky musíme, v zájmu budoucnosti našeho státu, volit takové, kteří se proti Bruseli umí vymezit a odporovat mu. Schwarzenberg by byl dnes jako kandidát na presidenta úplně nepřijatelný, podobně jako je dnes Drahoš a další někteří slabší presidentnští kandidáti. Možná trochu Horáček, u něho je pravděpodobnost, že by se dokázal proti Bruseli postavit.

Jednoznačně přijatelní jsou Zeman a Topolánek.

13 7
možnosti
Foto

Sám nepůjdu zvracet jako "předřečník". Ani nebudu spílat a soudit. Sám jsem také volil Zemana a taky dvakrát. Taky jsem byl nakrknut jeho vítězstvím a jeho povolebním trumfování. Za ta léta jsem si na něj zvyknul a jsem rád, že je prezidentem. Nepodléhám propagandě, že nás vrhá do náruče Ruska či Číny. Jsem naopak rád za to, že pomáhá našim podnikům tam exportovat. S předchůdcem Ruska jsme měli čilou obchodní výměnu. Po Listopadu jsme jak blázni mosty spálili, protože s Ruskem přece nebudeme obchodovat. Naše místo velmi ochotně obsadily západní firmy. Iniciativou V. Havla jsme zlikvidovali zbrojní průmysl a to hlavně na Slovensku. Pamatuji jeho slova ve smyslu, že nebudeme vyrábět něco, co zabíjí lidi. Západní zbrojaři to přivítali s nadšením, Slováci nám to neodpustili a Havel si vysloužil piedestal na chodbě Kongresu. Zeman nám ostudu nedělá. Nemá oslnivý vzhled, ale myslí mu to, má přehled a neleze do zadku Bruselu. To mi stačí. Notabene divím se tomu povyku kolem voleb prezidenta. Jeho pravomoci jsou pro vývoj Česka bezvýznamné.

13 10
možnosti
Foto

takže i jeho postoj k migraci je v podstatě k ničemu.

Jenom gesto.

3 0
možnosti
KM

Zbytečné obavy M. Zeman si namaže na chleba všechny,jeho vítězství ve druhém kole bude přesvědčivější než minule navrch Topolánek je bublina ten skončí hluboko v poli poražených!

5 8
možnosti
TH

Zatim se o to mazani na chleba ane nepokusil...takove vlhke sny, ze?

4 0
možnosti
Foto

Jedné věci nerozumím. Nazýváte se havloidem a podporujete EU. Havel zasvětil značnou část života bojem proti komunistům, cenzuře, diktátu, nesvobodě. Zkrátka proti všemu, co dnes představuje EU. A pokud snad hledíte do lepších zítřků v náručí EU, poslechněte si projev předsedy SPD Schulze týkající se federalizace Evropy.

21 7
možnosti
Foto

"Zkrátka proti všemu, co dnes představuje EU.", píšete. Zaujalo mě to "DNES", protože Havel dnes už nežije, jak možná víte. A nebyl to náhodou Zeman, kdo KONEČNĚ vyvěsil vlajku EU nad Pražským hradem?

8 5
možnosti
JH

J48i71ř19í 32H45r84b60e21k

16. 12. 2017 12:53

V prvním kole jsem Zemana nevolil, ale ve druhém jsem měl na výběr - slušňáka, s jehož názory často nesouhlasím a nejsem si jist, kdy vymění zájmy státu za svou probruselskou pověst versus drsnej egoista s mizivou schopností sebekritiky, s jehož postoji v ekomonice, řešení migrace a blízko-východních vztahů více-méně souhlasím. Ze dvou zel jsem vybral to ze svého pohledu menší a přes všechny „přehmaty“ Zemana jsem toho názoru, že s Knížetem by škody byly daleko nenapravitelnější.

18 7
možnosti
MP

A jak byste to viděl teď, kdyby se proti Zemanovi do druhého kola dostal Drahoš nebo Topolánek?

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik