Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jediný,kdo by měl šanci by byl Tonda Blaník.

1 0
možnosti
PK

P11a90v75e96l 45K33r58a11l

17. 12. 2017 9:32

A co jste cekali? Ze vetsina lidi bude souhlasit s postizenym prezidentem? Proti dusevne postizenym opravdu nic nemam (za to prece nemohou), ale prijde mi pres caru z nej chtit udelat prezidenta.

1 4
možnosti
SB

Myslím, že ve volbách zvítězí pan Zeman, ale ze zdravotních důvodů sám potom odstoupí a pustí kandidaturu druhému panu Drahošovi. Takže prezidentem bude pan Drahoš. Bude to dobrý prezident.

2 8
možnosti

Jediný zdravotní důvod, který by toho narcise k tomu donutil, by byla smrt

3 2
možnosti
EJ

Máte to marný. Pište ve dne v noci, na výsledku se nic nezmění. Vyhraje ing Zeman. Ten je pro obyčejný lid. Vaše vzletná slova narodu nepomohou. Běžte mezi obyčejné pracující, ne na kafe, ale pěkně od podlahy maknou za mrzky peníz Tam poznáte realitu

2 7
možnosti
Foto

to se psalo o Gottwaldovi také

0 0
možnosti
JZ

Před pěti lety jsem byl pro Schwarzenberga i já a i já jsem se poučil. Nejpozději od Schwarzenbergova výroku, že si holt budeme muset zvyknout na to, že jednou za čas pár z nás povraždí islámští radikálové, je mi jasné, že jsem se tehdy zásadně mýlil.

5 3
možnosti
TH
MV

Podle mě do druhého kola postoupí Zeman a Drahoš.

Jsem ale zvědavej, kolik hlasů dostane Topolánek - bude to ukazatel, kolik lidí si nepamatuje Dalíka, Řebíčka, vilu v Monte Argentariu, atd.

4 1
možnosti
Foto

proti estébáckému zločinci a japonskému šogunoví byl Topolánek pořád ještě skoro Mirek Dušín....

1 3
možnosti
Foto

Že někdo miluje - jak píše dole v milostném, téměř erotikou nabitém, rauši pisatel Novotný - našeho stávajícího prezidenta,to už si jeden zvykl:-/ Ale co nechápu, že produkt toho nejhoršího šméčkařství a propojenosti politiky pomalu s galérkou ve figuře veskrze jednoduchéhoTopolánka, kterého si tenkrát neskrývaně nevážili ani jeho spolustraníci - že na to, tento k nepravostem úzkostlivě bedlivý, národ zapomene a uvažuje o něm??? to mi hlava nebere. Vám karmaR^

6 5
možnosti
RJ

R69a75d93e54k 35J15a47r80o15š

16. 12. 2017 21:58

Mirek Topolánek na svém FB 10. prosince t.r.:

"Karel Schwarzenberg je můj kamarád. Měl jako můj ministr zahraničí v Evropě neuvěřitelnou reputaci. Vysoce převyšující velikost a význam naší země. Má specifický, nakažlivý smysl pro humor. Jsem hrdý na to, že jsem s ním mohl sloužit. Všechno nejlepší k narozkám, můj příteli."

4 3
možnosti
PK

P69a17v95e47l 64K94o17v90á12ř

16. 12. 2017 19:45

To se může přihodit jen v Čechách. Prezidentem státu se chtělo stát jedno přišišlávající kníže, což je přijatelné jako kterákoliv drobná zdravotní vada, ale ono kníže, jež neumí ani několik veršů státní hymny toho národa, jehož se chtělo stát nejvyšším představitelem - feudál - prezidentem, to je jeho osobní arcidrzost a potentátnost šmatláků havloidů, kavárenských, "kulturní fronty" a jiných podobných na jejich úrovni. Ještě, že "lid obecný" projevil více moudrosti, intelektu a proti "knížecí milosti" postavil pana Zemana a zvolil jej prezidentem. A stane se tak i napříště.

7 11
možnosti
Foto

prototyp voliče pana ZemanaR^

12 2
možnosti
RJ

R12a57d72e71k 26J19a78r57o68š

16. 12. 2017 19:10

Jestli je někdo ze současných kandidátů schopen porazit Emana, tak jedině Mirek Topolánek... I řada slušných a rozumných lidí bude ve finále (byť se skřípějícími zuby) raději volit Emana než jakékoliv (polo)sluníčko.

Topol by mohl ve finále vyhrát, pokud ho (byť se skřípějícími zuby) podpoří i sluníčkáři.

1 6
možnosti
Foto

Problém Topola spočívá ve výběru případného prezidentského týmu - kancléř Ivan Langer, šéf poradců Marek Dalík. Stále málo ? A co takhle vedení Správy pražského hradu - Pavel Bém a Roman Janoušek. Například. Obávám se, že s Topolem bychom opět zapadli po krk do břečky, ze které už několik let jen pomalu a těžce vybředáváme.

6 1
možnosti
Foto

J85i16ř79í 42L73i24b10e56r

16. 12. 2017 19:08

Asi mi dá dost přemýšlení, abych se rozhodnul, zda to ve druhém kole "hodit" Drahošovi, nebo Topolánkovi. :-)

1 3
možnosti
PK

P44a36v63e63l 70K67o59v33á75ř

16. 12. 2017 19:28

No jo, "hodíte to Drahošovi, nebo Topolánkovi". Jednak je to trestný čin a jednak surovost.

1 2
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik