Děkujeme za pochopení.
J56i16ř17í 28H50e21r61m50á59n41e25k
Upřímně řečeno, další doprava na letiště je spíš krásné gesto pro cizince, než něco, co je skutečně zapotřebí. Jel jsem kdysi z londýnského letiště Heathrow metrem a to jsem se tedy do centra Londýna kodrcal hodně dlouho, o letišti Stansted ani nehovořím.
V každém případě musí cestující vždy "docupitat" na příslušný dopravní prostředek, ať je to cokoli. Takže ani metro nebo rychlovlak by nestály hned u odbavení.
V současné době se k dopravě na a z letiště používají tyto základní prostředky.
1. Nájemní vůz (taxi).
2. Vlastní vůz nebo vůz rodinných příslušníků (parking na letišti nebo vyzvednutí).
3. Autobus MHD nebo ČD, popřípadě jiný.
V současné době trvá doprava z letiště na "Václavák" 34 minut, což si myslím, je ve světovém srovnání skvělý čas a jsem zvědav, o kolik minut by nějaká rychlodráha toto zrychlila, jak dlouho a jak pracný by byl přestup na metro a kolik by se vlastně proti současnému řešení ušetřilo času (a vyhodilo peněz). Takto to vychází podle serveru dpp.cz. a je to, podle mě, zcela skvělý čas.
6:44 až 7:18, 1 přestup, 34 min ze stanice Terminál 1, 6:44 RegBus 322 do stanice Nádraží Veleslavín , 6:58. .
V39l19a35d56i41m33í13r 27H53r77u23b39ý
Když já variantám metro či vlak rozumím zejména jako odlehčení silniční (uliční) dopravě. Po Vašem výkladu nechápu, proč existuje metro C: tramvaj v době jeho výstavby jezdila i do Ďáblic (s možností jednoduchého prodloužení) i na Pankrác (s původně uvažovaným prodloužením k Tomayerově nemocnici). Ostatně s trasou A je to obdobné (tramvaj na Skalku /Průběžná/ , na Kulaťák i na Bílou Horu).
M40a82r11t97i84n 19F53a10l67t48ý59n
"V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy."
Mám tomu rozumět tak, že z titulu této funkce nejste dostatečně kompetentní, abyste znala odpovědi na Vámi kladené otázky ohledně dopravy na letiště?
J70a87n79a 91P22l31a16m23í31n18k93o36v78á
To bylo jen na několik měsíců, v době koaliční krize. Jinak mám na starosti životní prostředí a infrastrukturu (nikoli ovšem dopravní).
- Počet článků 32
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1208x