Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J54i66ř31í 93H16e17r47m57á51n22e57k 4866722452880

Upřímně řečeno, další doprava na letiště je spíš krásné gesto pro cizince, než něco, co je skutečně zapotřebí. Jel jsem kdysi z londýnského letiště Heathrow metrem a to jsem se tedy do centra Londýna kodrcal hodně dlouho, o letišti Stansted ani nehovořím.

V každém případě musí cestující vždy "docupitat" na příslušný dopravní prostředek, ať je to cokoli. Takže ani metro nebo rychlovlak by nestály hned u odbavení.

V současné době se k dopravě na a z letiště používají tyto základní prostředky.

1. Nájemní vůz (taxi).

2. Vlastní vůz nebo vůz rodinných příslušníků (parking na letišti nebo vyzvednutí).

3. Autobus MHD nebo ČD, popřípadě jiný.

V současné době trvá doprava z letiště na "Václavák" 34 minut, což si myslím, je ve světovém srovnání skvělý čas a jsem zvědav, o kolik minut by nějaká rychlodráha toto zrychlila, jak dlouho a jak pracný by byl přestup na metro a kolik by se vlastně proti současnému řešení ušetřilo času (a vyhodilo peněz). Takto to vychází podle serveru dpp.cz. a je to, podle mě, zcela skvělý čas.

6:44 až 7:18, 1 přestup, 34 min ze stanice Terminál 1, 6:44 RegBus 322 do stanice Nádraží Veleslavín , 6:58. .

+1/0
30.8.2017 6:52

V30l85a44d27i42m49í61r 97H92r79u53b46ý 4627403864219

Když já variantám metro či vlak rozumím zejména jako odlehčení silniční (uliční) dopravě. Po Vašem výkladu nechápu, proč existuje metro C: tramvaj v době jeho výstavby jezdila i do Ďáblic (s možností jednoduchého prodloužení) i na Pankrác (s původně uvažovaným prodloužením k Tomayerově nemocnici). Ostatně s trasou A je to obdobné (tramvaj na Skalku /Průběžná/ , na Kulaťák i na Bílou Horu).

0/0
30.8.2017 11:42
Foto

J69i54ř71í 46H58e38r48m42á79n33e68k 4666982812250

No tak to bych chtěl vidět nějaká čísla. Bez nich nic nevydiskutujeme.

Ale jako Pražan si myslím že dopravní zátěž každodenní a celodenní v metru je podstatně větší než dopravní zátěž mezi Prahou a letištěm.

Já to psal s ohledem na Komfort cestujících který by se samozřejmě trochu zvýšil, ale s velkými náklady

0/0
30.8.2017 12:57

V53l19a52d63i61m56í89r 56H61r91u68b37ý 4247613694849

No, více než 20 autobusových spojů směr Veleslavín (cca á 2,5 min.), další směr Zličín. Nesporně podstatné snížení počtu taxíků.

0/0
30.8.2017 14:53
Foto

M27a64r11t87i41n 11F98a39l90t47ý12n 9471186804948

"V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy."

Mám tomu rozumět tak, že z titulu této funkce nejste dostatečně kompetentní, abyste znala odpovědi na Vámi kladené otázky ohledně dopravy na letiště?

+1/0
30.8.2017 0:53

J98a21n63a 98P37l19a75m35í63n78k96o20v53á 1899119331793

To bylo jen na několik měsíců, v době koaliční krize. Jinak mám na starosti životní prostředí a infrastrukturu (nikoli ovšem dopravní).

0/0
30.8.2017 21:23



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.