Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Upřímně řečeno, další doprava na letiště je spíš krásné gesto pro cizince, než něco, co je skutečně zapotřebí. Jel jsem kdysi z londýnského letiště Heathrow metrem a to jsem se tedy do centra Londýna kodrcal hodně dlouho, o letišti Stansted ani nehovořím.

V každém případě musí cestující vždy "docupitat" na příslušný dopravní prostředek, ať je to cokoli. Takže ani metro nebo rychlovlak by nestály hned u odbavení.

V současné době se k dopravě na a z letiště používají tyto základní prostředky.

1. Nájemní vůz (taxi).

2. Vlastní vůz nebo vůz rodinných příslušníků (parking na letišti nebo vyzvednutí).

3. Autobus MHD nebo ČD, popřípadě jiný.

V současné době trvá doprava z letiště na "Václavák" 34 minut, což si myslím, je ve světovém srovnání skvělý čas a jsem zvědav, o kolik minut by nějaká rychlodráha toto zrychlila, jak dlouho a jak pracný by byl přestup na metro a kolik by se vlastně proti současnému řešení ušetřilo času (a vyhodilo peněz). Takto to vychází podle serveru dpp.cz. a je to, podle mě, zcela skvělý čas.

6:44 až 7:18, 1 přestup, 34 min ze stanice Terminál 1, 6:44 RegBus 322 do stanice Nádraží Veleslavín , 6:58. .

1 0
možnosti

Když já variantám metro či vlak rozumím zejména jako odlehčení silniční (uliční) dopravě. Po Vašem výkladu nechápu, proč existuje metro C: tramvaj v době jeho výstavby jezdila i do Ďáblic (s možností jednoduchého prodloužení) i na Pankrác (s původně uvažovaným prodloužením k Tomayerově nemocnici). Ostatně s trasou A je to obdobné (tramvaj na Skalku /Průběžná/ , na Kulaťák i na Bílou Horu).

0 0
možnosti
Foto

"V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy."

Mám tomu rozumět tak, že z titulu této funkce nejste dostatečně kompetentní, abyste znala odpovědi na Vámi kladené otázky ohledně dopravy na letiště?

1 0
možnosti

To bylo jen na několik měsíců, v době koaliční krize. Jinak mám na starosti životní prostředí a infrastrukturu (nikoli ovšem dopravní).

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS