Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P34ř20e43m15y85s68l 47Č83u82l15í88k 8170903412520

Těch kouřících dieslů je mnoho, dnes jsem za jedním jel pár kilometrů a čadil permanentně. To auto bylo starší, filtr určitě nemělo z výroby, ale jak mohlo projít emisní kontrolou a STK nechápu. Takových jezdí opravdu hodně. Proč si musí noví majitelé připlácet na DPF a ERP ventil, když veškeré úsilí zmaří pár vraků, které podplatili STK? A námitky, jak je obtížné kontrolovat filtry? No to se běžte zeptat v Německu nebo Rakousku. Tam s tím problémy nemají.

0/0
17.8.2017 15:00

J78i32ř90í 70A77. 59N24o91v13o52t57n53ý 6604981978730

Asi by bylo dobré to žádat celo-národně, to by ale musel být ministr dopravy někdo jiný než Ťok á ANO /!/, který i tzv. "dieselgate" nechává bez reakce. O EU jak to vypadá nemluvě, v porovnání s USA :-) A na kontrolu "částic", základní, možná stačí i vidět, jak se za autem vyvalí hutný černý dým ! A také stačí jen otřít konec výfuku /pozor ale na teplotu výfuku :-) /, a vidíme co se "asi děje" , jenže jsme v Česku, kde lidem vadí již jen zákaz kouření. Kdo se ale setkal s nemocí zv. rakovina, či má jen rozum , ten na to má jasný názor, tedy kontrola a zákaz. Tečka.

0/0
13.8.2017 12:20
Foto

I95v66a96n 33V13e24s86e94l57ý 4376288814527

Když otřete konec výfuku tak nepoznáte zda vůz má filtr vymontovaný či jinak "upravený" nebo byl homologován ještě bez filtru. Při absenci filtru který byl odstraněn zákaz - jediné s čím se dá souhlasit. Ale jinak všeobecný zákaz aut bez filtrů retroaktivně je nesmysl protože byla homologována dle tehdy platných norem. A retroaktivita v zákonech a předpisech není, díky bohu, možná. On ten milion aut prezentovaných jako s odstraněným filtrem bude spíš necelým milionem aut bez filtrů legálně plus ty s nelegálně odstraněným filtrem. Jenže přesná čísla se nehodí bojovníkům proti dieselům a tak generalizující a chtějí zakazovat všechny.

0/0
13.8.2017 12:51

P68ř10e52m10y24s32l 26Č51u95l26í70k 8740953502120

A že to ti Němci a Rakušané kontrolovat zvládají a žádné problémy s tím nemají?;-)

0/0
17.8.2017 15:02
Foto

I42v21a92n 33V82e17s25e21l34ý 4436298754177

Na vojně, v době normalizace a asi i jindy, jsme vojákům z povolání říkali "zelené mozky". Oni totiž byli tak pohlcení tím jediným bolševickým dogmatem a porážkou imperialismu, za který považovali demokracii. Bylo to lidé nesnesitelní a ve své zaslepenosti i hloupí a nedocházelo jim, že oni imperialisté, imperialisté komunismu.

Dnes, v demokracii na úbytě, se nám ve společnosti vylíhlo mnoho "zelených mozků" co nemají daleko k ideologii těch vojáků a to v zaslepenosti tím svým myšlením. Vymýšlejí různá "zelená" nařízení bez ohledu na možnosti a čas nutný k jejich realizaci a zjištění dopadů, chtějí někde urychlovat přirozený vývoj věcí, jindy ho chtějí zvrátit a to vše jen v "zájmu lidstva". Jenže mnoho z toho jde proti obyčejným lidem zvýšenými životními náklady a všemožnými omezeními. Dobré úmysly mnohdy vedou do pekel.

Váš článek je toho vlastně důkazem. Na Zemi se zvýšilo množství oxidu uhličitého a za hlavního viníka byly označeny emise. Začalo se s omezováním emisí a už nikdo neřekl, že velké množství vyprodukuje i těch sedm a půl miliardy lidí na planetě (stačí jen ten třímiliardový nárůst za dobu mého života), které ovšem nejde omezit. Ti nejenže dýchají, ale mnozí z nich i např. jezdí i těmi prokletými auty, potřebují elektřinu z elektráren, potřebují životní prostor a tak se snižují plochy porostů atd.

Rozmach dieselů je příkladem jednostranného myšlení - snížily se emise oxidu uhličitého, ale narostly v prachových částicích a i produkcí oxydů dusíku a další opatření je jen prodražují. Ono nejen diesely produkují ty prachové částice, benziny už mají filtry také předepsané a zaplatí to opět spotřebitelé co by dle vás asi měli chodit pouze pěšky.

Vše chce svůj čas a nejde to lámat přes koleno nařízeními mimo realitu. A to by si měli uvědomit všichni politici od těch komunálních až po ty globální.

0/0
13.8.2017 10:55

P14e74t30r 32V95o19n60d83r56a11c59e84k 7745561533690

Jano - je naprosto evidentní, že nemáte absolutně žádné povědomí o tématu o kterém píšete.

Poradil bych vám, aby jste neplácala nesmysly a psala o tématech o kterých něco víte. Tedy - policie nemá nic společného s STK !!

Filtry pevných částic je skvělý byznys ekoteroristů - filtr totiž stojí i desítky tisíc a jeho životnost je silně omezena .Rv

Lidé jako vy by nejraději zakázali vjezd všech aut do Prahy a zítra se budete divit , že si nekoupíte rohlíky, protože je neměl kdo přivést ;-D;-D

+1/0
13.8.2017 6:02

J80i61ř38í 28A45. 92N24o25v34o57t68n60ý 6844411748790

Ad. pp. Vondráček Veselý, ad. : Za 1. můj úvodní vzkaz, viz. výše. A za 2.: Je ofociální názor, který říká , že na rakovinu je nejlepší /!/ diesel, tečka. Vymyslely se tedy alespoň filtry "pevných částic", otázkou je však jejich životnost, resp. možnost jejich "demontáže", takže se pak jezdí jako se starým dieselovým šrotem. Jsme v ČR, resp. v EU, a podle toho to vypadá. Konkrétně my češi jsme mistři světa v tom, jak vše "očůrat", u nás prostě neexistuje právní stav, tečka. Takže oslovení pánové, zase napište nějaký "milý" nesmysl !

0/0
13.8.2017 12:31
Foto

J13a50n 44D90o50č50e51k98a41l 1514586641915

Pokud máte od cvrlikajících vrabců bližší informace, tak podejte trestní oznámení. Jinak plácáte nesmysly.

+1/0
13.8.2017 1:26



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.