Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P30e38t88r 76J22í22l64e87k

27. 1. 2018 14:30

Situaci vidím tak, že uklízečka se ze své mzdy musí živit, navíc je to fyzicky náročná a společensky opovrhovaná práce. My ve volebních komisích to máme korunku k dobru a ještě bývá veselo, účastnil jsem se rád.

0 0
možnosti

Proto je asi o tuto "práci" obrovský zájem, proto funguje protekce a protlačit se jako člen komise je velký problém.

0 1
možnosti

Myslíte, že ne, mínusáři Karásku? Uveďte prosím příklad nějakého okrsku, kde musí pracně shánět členy komise

0 0
možnosti

Naše volby jsou nesmyslně drahé. Byla jsem u voleb v Dánsku, kde se tradičně volí vždy v úterý, tedy v pracovní den. Volební okrsky nejsou rozdrobené jako u nás, ve městě velikosti našich okresních měst stačí dvě místa, většinou sportovní haly. K nim po celý den jezdí speciální autobusy.

Organizace voleb je perfektní, jedněmi dveřmi voliči přicházejí, mají možnost si vybrat z několika koridorů, na začátku dostanou hlasovací lístky, projdou (i s kočárkem) odděleným prostorem s plentou, na konci vhodí lístek do urny a dalšími dveřmi odejdou. Všechno zajišťují radniční úředníci, veřejnost může sedět v hledišti a průběh voleb i sčítání hlasů sledovat. Všechno je transparentní, nic není tajné.

Ve volbách, u kterých jsem byla, Dánové volili obecní i krajská zastupitelstva a současně i parlament. Hlasovací lístky byly barevně odlišené skládačky, takže volič dostal u těchto voleb tři. Účast u dánských voleb už tradičně přesahuje 90 %.

Nepotřebují volit dva dny, obejdou bez počítání obálek, neklepou se strachy, aby přes noc nedošlo k manipulaci s hlasovacími lístky.

7 0
možnosti

Zajímavý postřeh, díky za něj! Tím kdyby se inspirovali naši politici.

0 0
možnosti

I70v28o 50Ž68á14č31e29k

27. 1. 2018 12:46

Jsou věci, které člověk dělá pro peníze a které dělá z jiných důvodů. Do těch volebních komisí se pořád někdo hlásí, nezůstávají neobsazené. Zato sehnat uklizečku, to je makačka.

0 0
možnosti

Typická polopravda. Proč nenapíšete, že za 1.kolo je 1300 a až za 2.kolo = prodloužení je 200 (pro člena). Ve sportu je za prodloužení 0. A ještě k 1.kolu - za 14h (+ sčítání) 1300 znamená ±90kč/hod. To je o hodně víc než bývá mzda v některých firmách, kde se očekává práce a ne sezení. Na druhé straně ať zvýší odměny, nejsem proti, a sníží počet členů (u nás sedělo odhadem 10 členů a neměli co dělat).

4 1
možnosti

Nemůžete posuzovat podle sebe, ne všude je plno. Okrsek kam jsem chodila já to třeba tak neměl, stalo se, že nás bylo 5 včetně zapisovatelky. Letos u nás měli problém sehnat lidi. Když jsou volby 2 týdny po sobě, tak prostě mají splňovat minimální mzdu, pořád je to příjem, kvůli kterému si zaměstnanci byli povinni do minulého roku podávat daňová přiznání.

3 0
možnosti

vynikající postřeh, že tato platba neodpovídá zákonu o minimální mzdě..a provinil se stát.......tedy ministerstvo vnitra, které toto organizuje.......

na druhou stranu je možné uvažovat jen o dobrovolnících, ale opět na druhou stranu advokáti si za ztrátu času účtují 300 korun na hodinu dle svých předepsaných tabulek......takže je zde opět něco vidět.........

ještě jednou..vynikající postřeh........

4 1
možnosti

Je to tak. Proto tam už nechodím. Nehledě na to, že většina studentů už druhý den nedorazí, protože zjistili, že je to nebaví. Důchodci tam moc svěží nechodí a c podstatě tam jsou jen do počtu a u nás ani město nic nedoplací. A místa se doobsazují pracovníky magistrátu, nikdo Iževsk to dělat nechce.

3 0
možnosti

U nás taky nedoplácí a není jednoduché sehnat dost lidí, co jsem slyšel. Pak nejsou zas takovým překvapením opilí nebo arogantní členové komise. I když to jsou naštěstí jen výjimky.

0 0
možnosti

Hm...a taková komise, která rozdává 3 lístky 15 minut by měla dostat medaili a tisícovku navrch...Pan Mlsna by měl složit funkci...kdo to tiskl..za kolik....v této republice je už totální anarchie....;-O;-O;-O

1 0
možnosti

V53l18a25d35a 33M19u19s41i67l

27. 1. 2018 11:54

Pani autorko, to je otazka nabidky a poptavky...Sehnat uklizecku neni lehke...Maji jakousi trzni hodnotu..Asi zijete dot daleko od reality

3 1
možnosti

V81l81a38d94a 69M48u31s27i59l

27. 1. 2018 11:46

Autorko, mnohy dusevne svezi duchodce/pokuho neboli zasa/ je vdecny i za tech par stovek..Ovsem nejlepe uršednik v duchodu

3 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik