Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

každá doprava se prodražuje překládkou a proto stále vázne i ta železniční.

Natož potom ta lodní.

1 1
možnosti
Foto

Kdyby kanál dokázal stáhnout ze silnic jen 10% kamionové dopravy, tak byste zjistila, že těch silnic zase tolik nepotřebujeme, nehledě k ekologickému přínosu hospodárnější a čistší dopravy.

2 1
možnosti
OK

O46t36a 89K31i90n14c

5. 1. 2018 12:27

Ano, ale kdyby. Stavba kanálu by určitě měla vliv na životní prostředí, musely by se rozšířit přístavy lodí a přizpůsobit tomu dopravní infrastruktura, takže v určitých oblastech by bylo kamionů více. Nejsem si jist, zda by bylo více kladů než záporů či naopak.

0 0
možnosti
RE

Jezdil jsem kamionem a to "just in time" je ,přeloženo do dipečérštiny "včera bylo pozdě". Když jsem přijel na vykládku, zpravidla ani nevěděli, že mělo něco přijet:) Většina zboží, kromě potravin by skutečně lodí jezdit mohla a to "just in time" je jen buzerace lidí, aby nebyli zbytečně v klidu. Pokud by to odstranilo alespoň třetinu kamionů, pro kanál bych byl:)

2 0
možnosti
MK

Nemohu posoudit, nemám dost informací o využití, ale Vy ano. Pro vyváženost se zkuste zapřít , tedy své přesvědčení a sumarizujte případné plusy; např. nespěchající zakázky z oblasti Černého moře a obráceně.

2 0
možnosti
OK

O62t78a 79K34i38n32c

4. 1. 2018 23:58

V podstatě s vámi musím souhlasit. Tento projekt mi připomíná bývalý styl typu "poručíme větru, dešti".

1 1
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik