Děkujeme za pochopení.
Z24d74e23n82ě73k 70M95a29t36u54š82k67a
každá doprava se prodražuje překládkou a proto stále vázne i ta železniční.
Natož potom ta lodní.
V75l87a77d43i33m39í86r 35Š46ť29a80s43t87n35ý
Kdyby kanál dokázal stáhnout ze silnic jen 10% kamionové dopravy, tak byste zjistila, že těch silnic zase tolik nepotřebujeme, nehledě k ekologickému přínosu hospodárnější a čistší dopravy.
O46t36a 89K31i90n14c
Ano, ale kdyby. Stavba kanálu by určitě měla vliv na životní prostředí, musely by se rozšířit přístavy lodí a přizpůsobit tomu dopravní infrastruktura, takže v určitých oblastech by bylo kamionů více. Nejsem si jist, zda by bylo více kladů než záporů či naopak.
R87o51m58a55n 20E70n16d95e10r20s
Jezdil jsem kamionem a to "just in time" je ,přeloženo do dipečérštiny "včera bylo pozdě". Když jsem přijel na vykládku, zpravidla ani nevěděli, že mělo něco přijet:) Většina zboží, kromě potravin by skutečně lodí jezdit mohla a to "just in time" je jen buzerace lidí, aby nebyli zbytečně v klidu. Pokud by to odstranilo alespoň třetinu kamionů, pro kanál bych byl:)
M57i40r31o55s98l87a94v 93K79u94l48h34a68v39ý
Nemohu posoudit, nemám dost informací o využití, ale Vy ano. Pro vyváženost se zkuste zapřít , tedy své přesvědčení a sumarizujte případné plusy; např. nespěchající zakázky z oblasti Černého moře a obráceně.
O62t78a 79K34i38n32c
V podstatě s vámi musím souhlasit. Tento projekt mi připomíná bývalý styl typu "poručíme větru, dešti".
- Počet článků 32
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1208x