Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vašemu prvnímu odstavci dávám zapravdu, podle mě až agresivní volební kampaň Karla S. na facebooku byla jednin z důvodů (ne tím hlavním), proč bych jej nevolil. Ze všech stran se na mě valily profilovky s Karlem, pozvánky jdu k volbám a volím Karla a když jsem narazil na nějakou diskusi s někým, kdo Karla nevolil, tak byl onen nebožák většinou agresivně a bez argumentů inzultován či zesměšněn Karlovými voliči, prostě hnus. Na Karlovi S. mi vůbec nevadilo/nevadí, věk, pospávání v parlamentu, že mu není rozumět aj. Že je "Bohatec. Šlechtic" jsem mu připisoval spíš k dobru, poněvadž je už "za vodou", tak rozkrádat patrně nic nebude. A že je Rakušan? Kdyby to šlo, tak klidně volím monarchii a Franz Josefa I. Ale co mi na Karlovi S. vadí, je nemastnost, neslanost, je to jen takový bez-názorový maskot politických stran (ODA, US-DEU, Zelení, TOP09, ...) a kdyby se musel Karel rozhodovat mezi občany ČR a EU, tak spíš bude kopat za EU, což i v začátcích uprchlické krize dělal Rv

0 0
možnosti

Znám taky několik lidí, kteří Schwarzenberga nevolili proto, že špatně vyslovuje. Voliči se rozhodují nepředvídatelně.

1 0
možnosti

Ten schwarzenberský tým byl tvořen lidmi do 30ti let, jediná starší byla, myslím, účetní. Tak proto ta prohra. Není nám všem do 30ti let. Ostatně ani jsme nemohli panu knížeti dát hlas, když za nás tak rychle uznal Kosovo jako stát. Jestlipak na tom Kosovu alespoň jednou byl?

1 0
možnosti

J40a89n 39R96i47c98h55t35e71r

20. 12. 2017 11:15

Jen k tomu, jak vás oslnilo páně Schwarzenbergovo číro - nebylo v tom nic originálního, o deset let dříve tento vtip použila skupina Visací zámek. Ti ho ovšem nedali na hlavu Karlu S., ale Leonidu Brežněvovi.

I on s ním vypadal velmi mladistvě;-)

1 0
možnosti

Jak jste se mohla zamilovat do takového zlodějského dědka? Na pohled jste sympatická, ale někdy zdání klame - no, srdci neporučíš!

0 3
možnosti

Proboha uvědomte si, že doba feudalismu, stejně jako jí předcházející otrokářský řád i období prvobytně pospolné společnosti byly dávno překonány a skončily na smetišti dějin.

A Vy byste ve 21. století volila něco takového jako je feudalista SchwanzenBerka???

0 2
možnosti

Kupodivu je na světě mnoho zemí, které jsou monarchií a lidi si tam žijí výrazně lépe než my tady. A v žádné nevládne feudalismus.

1 0
možnosti
Foto

Já jsem byl pro Karla všema deseti a dnes bych ho nakopal do zadku. To si také můžeš přidat k tomu poučení z volby.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem nevolila v druhém kole ani jednoho z dvou kandidátů, protože se mi oba dva jevili jako 2 nejhorší z možných. U Karla Schwarzenberga mi nevadilo, že žil v exilu, ale to, že mu skoro vůbec nebylo rozumět a že neměl dokončenou vysokou. Jediné plus bylo, že znal hodně jazyků. Zeman ovšem taky zná aspoň 2 světové jazyky. Rodiče taky byli nešťastní, že se dostali do 2 kola tito kandidáti, ale šli volit Zemana, protože tomu bylo aspoň rozumět a měl VŠ. Schwarzenberg nebyl nikdy nějak výrazný politik a když jsme předsedali EU a vypukl izraelsko -palestinkcý konflikt, raději tam nastartoval za EU Sarkozy, protože by Schwarzenberg nic nedojednal. Vyčítat si, jako píše autorka, že jsem někoho volila anebo nevolila nemá smysl, rozdíl mezi oběma kandidáty v počtu hlasů byl jen 10 procent, ačkoli se nám některým Zeman zdá dost hrozný, tak to zas není až takový děs, jako někde jinde ve světě, např. Donald Trump, Duterte, jenž rozpoutal policejní teror, a další figury, co vzešly z lidového hlasování. Nemá za sebou žádné sexuální skandály, sice pronesl v rámci zahraniční politiky pár kontroverzních výroků, které jdou proti duchu EU, ale obecně se jím moc EU nezabývá, protože jsou v čelech vlád větší exoté, jako je Orbán a anebo v Polsku Právo a spravedlnost, u nás je prezident pouze ceremoniální, a tak nemá moc nic zásadně ovlivnit. Tady má větší vliv vláda a Parlament. Takže bych se prezidentem nezalamovala, protože je ceremoniální figura, jež může občas udělat dusno a zapeklit na vnitřní politické scéně, jako se stává nyní M. Zemanovi. Jestli bude zvolen Topolánek, asi se bude hodně krotit a ovládat.

1 0
možnosti

Odkdy musí mít prezident vysokou??? To opavdu není záruka kvlaitního prezidetna. V ČR se formální vzdělání hodně přeceňuje, Na západě to tak není.

3 0
možnosti

Víte paní Jano, lidé nemají rádi pravicově smýšlející osobnosti přestože jen oni dovedou vytvořit hodnoty pro solidaritu. Mylně se uchylují k levicovým osobnostem, mnozí z nevědomosti, ale většina z vypočítavosti. Až levicové choutky na moc přirozeně otupí vzdělanost národa, bude naše společnost lepší a vyspělejší.

2 1
možnosti

J53o51s61e90f 50S76u41k

17. 12. 2017 10:09

Čekal jsem jiné poučení. A tak to raději připomenu sám. Je třeba, aby všichni slušní lidé věnovali té volbě pozornost. A to v obou kolech. A poučili se z volby minulé. Je velmi pravděpodobné, že Zeman opět využije všechny prostředky, včetně lží a dalších špinavostí. A tak vás prosím, nenechte se znechutit a pomozte svým hlasem zvolit do čela ČR schopného a slušného člověka!

9 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik