Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J74i96ř92í 18H19e27r69m71á40n31e76k 4186472532470

Upřímně řečeno, další doprava na letiště je spíš krásné gesto pro cizince, než něco, co je skutečně zapotřebí. Jel jsem kdysi z londýnského letiště Heathrow metrem a to jsem se tedy do centra Londýna kodrcal hodně dlouho, o letišti Stansted ani nehovořím.

V každém případě musí cestující vždy "docupitat" na příslušný dopravní prostředek, ať je to cokoli. Takže ani metro nebo rychlovlak by nestály hned u odbavení.

V současné době se k dopravě na a z letiště používají tyto základní prostředky.

1. Nájemní vůz (taxi).

2. Vlastní vůz nebo vůz rodinných příslušníků (parking na letišti nebo vyzvednutí).

3. Autobus MHD nebo ČD, popřípadě jiný.

V současné době trvá doprava z letiště na "Václavák" 34 minut, což si myslím, je ve světovém srovnání skvělý čas a jsem zvědav, o kolik minut by nějaká rychlodráha toto zrychlila, jak dlouho a jak pracný by byl přestup na metro a kolik by se vlastně proti současnému řešení ušetřilo času (a vyhodilo peněz). Takto to vychází podle serveru dpp.cz. a je to, podle mě, zcela skvělý čas.

6:44 až 7:18, 1 přestup, 34 min ze stanice Terminál 1, 6:44 RegBus 322 do stanice Nádraží Veleslavín , 6:58. .

+1/0
doporučit
30.8.2017 6:52

V14l84a71d26i71m84í23r 25H96r60u78b62ý 4837983884909

Když já variantám metro či vlak rozumím zejména jako odlehčení silniční (uliční) dopravě. Po Vašem výkladu nechápu, proč existuje metro C: tramvaj v době jeho výstavby jezdila i do Ďáblic (s možností jednoduchého prodloužení) i na Pankrác (s původně uvažovaným prodloužením k Tomayerově nemocnici). Ostatně s trasou A je to obdobné (tramvaj na Skalku /Průběžná/ , na Kulaťák i na Bílou Horu).

0/0
doporučit
30.8.2017 11:42
Foto

J89i61ř37í 14H69e81r92m89á46n89e73k 4246852772670

No tak to bych chtěl vidět nějaká čísla. Bez nich nic nevydiskutujeme.

Ale jako Pražan si myslím že dopravní zátěž každodenní a celodenní v metru je podstatně větší než dopravní zátěž mezi Prahou a letištěm.

Já to psal s ohledem na Komfort cestujících který by se samozřejmě trochu zvýšil, ale s velkými náklady

0/0
doporučit
30.8.2017 12:57

V89l43a61d81i57m32í15r 26H35r57u34b18ý 4947923294189

No, více než 20 autobusových spojů směr Veleslavín (cca á 2,5 min.), další směr Zličín. Nesporně podstatné snížení počtu taxíků.

0/0
doporučit
30.8.2017 14:53
Foto

M92a77r46t77i29n 56F63a85l76t79ý12n 9431786944758

"V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy."

Mám tomu rozumět tak, že z titulu této funkce nejste dostatečně kompetentní, abyste znala odpovědi na Vámi kladené otázky ohledně dopravy na letiště?

+1/0
doporučit
30.8.2017 0:53

J35a33n46a 92P83l26a18m55í38n17k13o14v97á 1539569441643

To bylo jen na několik měsíců, v době koaliční krize. Jinak mám na starosti životní prostředí a infrastrukturu (nikoli ovšem dopravní).

0/0
doporučit
30.8.2017 21:23



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.