Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované
Čekáme na více doporučených příspěvků
Všechny podle vláken Všechny podle času

P10ř80e91m93y19s83l 31Č96u12l70í47k 8380103952730

Těch kouřících dieslů je mnoho, dnes jsem za jedním jel pár kilometrů a čadil permanentně. To auto bylo starší, filtr určitě nemělo z výroby, ale jak mohlo projít emisní kontrolou a STK nechápu. Takových jezdí opravdu hodně. Proč si musí noví majitelé připlácet na DPF a ERP ventil, když veškeré úsilí zmaří pár vraků, které podplatili STK? A námitky, jak je obtížné kontrolovat filtry? No to se běžte zeptat v Německu nebo Rakousku. Tam s tím problémy nemají.

0/0
doporučit
17.8.2017 15:00

J78i15ř37í 61A67. 88N22o92v23o37t32n77ý 6244891258810

Asi by bylo dobré to žádat celo-národně, to by ale musel být ministr dopravy někdo jiný než Ťok á ANO /!/, který i tzv. "dieselgate" nechává bez reakce. O EU jak to vypadá nemluvě, v porovnání s USA :-) A na kontrolu "částic", základní, možná stačí i vidět, jak se za autem vyvalí hutný černý dým ! A také stačí jen otřít konec výfuku /pozor ale na teplotu výfuku :-) /, a vidíme co se "asi děje" , jenže jsme v Česku, kde lidem vadí již jen zákaz kouření. Kdo se ale setkal s nemocí zv. rakovina, či má jen rozum , ten na to má jasný názor, tedy kontrola a zákaz. Tečka.

0/0
doporučit
13.8.2017 12:20
Foto

I29v74a77n 79V44e85s20e60l39ý 4676828684187

Když otřete konec výfuku tak nepoznáte zda vůz má filtr vymontovaný či jinak "upravený" nebo byl homologován ještě bez filtru. Při absenci filtru který byl odstraněn zákaz - jediné s čím se dá souhlasit. Ale jinak všeobecný zákaz aut bez filtrů retroaktivně je nesmysl protože byla homologována dle tehdy platných norem. A retroaktivita v zákonech a předpisech není, díky bohu, možná. On ten milion aut prezentovaných jako s odstraněným filtrem bude spíš necelým milionem aut bez filtrů legálně plus ty s nelegálně odstraněným filtrem. Jenže přesná čísla se nehodí bojovníkům proti dieselům a tak generalizující a chtějí zakazovat všechny.

0/0
doporučit
13.8.2017 12:51

P73ř74e64m46y97s77l 94Č85u14l37í17k 8860873782660

A že to ti Němci a Rakušané kontrolovat zvládají a žádné problémy s tím nemají?;-)

0/0
doporučit
17.8.2017 15:02
Foto

I86v15a16n 17V86e88s28e63l32ý 4266398914937

Na vojně, v době normalizace a asi i jindy, jsme vojákům z povolání říkali "zelené mozky". Oni totiž byli tak pohlcení tím jediným bolševickým dogmatem a porážkou imperialismu, za který považovali demokracii. Bylo to lidé nesnesitelní a ve své zaslepenosti i hloupí a nedocházelo jim, že oni imperialisté, imperialisté komunismu.

Dnes, v demokracii na úbytě, se nám ve společnosti vylíhlo mnoho "zelených mozků" co nemají daleko k ideologii těch vojáků a to v zaslepenosti tím svým myšlením. Vymýšlejí různá "zelená" nařízení bez ohledu na možnosti a čas nutný k jejich realizaci a zjištění dopadů, chtějí někde urychlovat přirozený vývoj věcí, jindy ho chtějí zvrátit a to vše jen v "zájmu lidstva". Jenže mnoho z toho jde proti obyčejným lidem zvýšenými životními náklady a všemožnými omezeními. Dobré úmysly mnohdy vedou do pekel.

Váš článek je toho vlastně důkazem. Na Zemi se zvýšilo množství oxidu uhličitého a za hlavního viníka byly označeny emise. Začalo se s omezováním emisí a už nikdo neřekl, že velké množství vyprodukuje i těch sedm a půl miliardy lidí na planetě (stačí jen ten třímiliardový nárůst za dobu mého života), které ovšem nejde omezit. Ti nejenže dýchají, ale mnozí z nich i např. jezdí i těmi prokletými auty, potřebují elektřinu z elektráren, potřebují životní prostor a tak se snižují plochy porostů atd.

Rozmach dieselů je příkladem jednostranného myšlení - snížily se emise oxidu uhličitého, ale narostly v prachových částicích a i produkcí oxydů dusíku a další opatření je jen prodražují. Ono nejen diesely produkují ty prachové částice, benziny už mají filtry také předepsané a zaplatí to opět spotřebitelé co by dle vás asi měli chodit pouze pěšky.

Vše chce svůj čas a nejde to lámat přes koleno nařízeními mimo realitu. A to by si měli uvědomit všichni politici od těch komunálních až po ty globální.

0/0
doporučit
13.8.2017 10:55

P75e31t10r 15V52o83n48d61r66a40c26e21k 7295941253460

Jano - je naprosto evidentní, že nemáte absolutně žádné povědomí o tématu o kterém píšete.

Poradil bych vám, aby jste neplácala nesmysly a psala o tématech o kterých něco víte. Tedy - policie nemá nic společného s STK !!

Filtry pevných částic je skvělý byznys ekoteroristů - filtr totiž stojí i desítky tisíc a jeho životnost je silně omezena .Rv

Lidé jako vy by nejraději zakázali vjezd všech aut do Prahy a zítra se budete divit , že si nekoupíte rohlíky, protože je neměl kdo přivést ;-D;-D

+1/0
doporučit
13.8.2017 6:02

J69i91ř56í 17A52. 73N33o60v75o81t29n55ý 6214421308680

Ad. pp. Vondráček Veselý, ad. : Za 1. můj úvodní vzkaz, viz. výše. A za 2.: Je ofociální názor, který říká , že na rakovinu je nejlepší /!/ diesel, tečka. Vymyslely se tedy alespoň filtry "pevných částic", otázkou je však jejich životnost, resp. možnost jejich "demontáže", takže se pak jezdí jako se starým dieselovým šrotem. Jsme v ČR, resp. v EU, a podle toho to vypadá. Konkrétně my češi jsme mistři světa v tom, jak vše "očůrat", u nás prostě neexistuje právní stav, tečka. Takže oslovení pánové, zase napište nějaký "milý" nesmysl !

0/0
doporučit
13.8.2017 12:31
Foto

J85a10n 19D81o36č12e44k13a39l 1154296741895

Pokud máte od cvrlikajících vrabců bližší informace, tak podejte trestní oznámení. Jinak plácáte nesmysly.

+1/0
doporučit
13.8.2017 1:26



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.