Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Těch kouřících dieslů je mnoho, dnes jsem za jedním jel pár kilometrů a čadil permanentně. To auto bylo starší, filtr určitě nemělo z výroby, ale jak mohlo projít emisní kontrolou a STK nechápu. Takových jezdí opravdu hodně. Proč si musí noví majitelé připlácet na DPF a ERP ventil, když veškeré úsilí zmaří pár vraků, které podplatili STK? A námitky, jak je obtížné kontrolovat filtry? No to se běžte zeptat v Německu nebo Rakousku. Tam s tím problémy nemají.

0 0
možnosti

Asi by bylo dobré to žádat celo-národně, to by ale musel být ministr dopravy někdo jiný než Ťok á ANO /!/, který i tzv. "dieselgate" nechává bez reakce. O EU jak to vypadá nemluvě, v porovnání s USA :-) A na kontrolu "částic", základní, možná stačí i vidět, jak se za autem vyvalí hutný černý dým ! A také stačí jen otřít konec výfuku /pozor ale na teplotu výfuku :-) /, a vidíme co se "asi děje" , jenže jsme v Česku, kde lidem vadí již jen zákaz kouření. Kdo se ale setkal s nemocí zv. rakovina, či má jen rozum , ten na to má jasný názor, tedy kontrola a zákaz. Tečka.

0 0
možnosti
Foto

I11v82a20n 26V98e68s46e18l70ý

13. 8. 2017 12:51

Když otřete konec výfuku tak nepoznáte zda vůz má filtr vymontovaný či jinak "upravený" nebo byl homologován ještě bez filtru. Při absenci filtru který byl odstraněn zákaz - jediné s čím se dá souhlasit. Ale jinak všeobecný zákaz aut bez filtrů retroaktivně je nesmysl protože byla homologována dle tehdy platných norem. A retroaktivita v zákonech a předpisech není, díky bohu, možná. On ten milion aut prezentovaných jako s odstraněným filtrem bude spíš necelým milionem aut bez filtrů legálně plus ty s nelegálně odstraněným filtrem. Jenže přesná čísla se nehodí bojovníkům proti dieselům a tak generalizující a chtějí zakazovat všechny.

0 0
možnosti
Foto

I82v89a33n 30V94e17s80e35l65ý

13. 8. 2017 10:55

Na vojně, v době normalizace a asi i jindy, jsme vojákům z povolání říkali "zelené mozky". Oni totiž byli tak pohlcení tím jediným bolševickým dogmatem a porážkou imperialismu, za který považovali demokracii. Bylo to lidé nesnesitelní a ve své zaslepenosti i hloupí a nedocházelo jim, že oni imperialisté, imperialisté komunismu.

Dnes, v demokracii na úbytě, se nám ve společnosti vylíhlo mnoho "zelených mozků" co nemají daleko k ideologii těch vojáků a to v zaslepenosti tím svým myšlením. Vymýšlejí různá "zelená" nařízení bez ohledu na možnosti a čas nutný k jejich realizaci a zjištění dopadů, chtějí někde urychlovat přirozený vývoj věcí, jindy ho chtějí zvrátit a to vše jen v "zájmu lidstva". Jenže mnoho z toho jde proti obyčejným lidem zvýšenými životními náklady a všemožnými omezeními. Dobré úmysly mnohdy vedou do pekel.

Váš článek je toho vlastně důkazem. Na Zemi se zvýšilo množství oxidu uhličitého a za hlavního viníka byly označeny emise. Začalo se s omezováním emisí a už nikdo neřekl, že velké množství vyprodukuje i těch sedm a půl miliardy lidí na planetě (stačí jen ten třímiliardový nárůst za dobu mého života), které ovšem nejde omezit. Ti nejenže dýchají, ale mnozí z nich i např. jezdí i těmi prokletými auty, potřebují elektřinu z elektráren, potřebují životní prostor a tak se snižují plochy porostů atd.

Rozmach dieselů je příkladem jednostranného myšlení - snížily se emise oxidu uhličitého, ale narostly v prachových částicích a i produkcí oxydů dusíku a další opatření je jen prodražují. Ono nejen diesely produkují ty prachové částice, benziny už mají filtry také předepsané a zaplatí to opět spotřebitelé co by dle vás asi měli chodit pouze pěšky.

Vše chce svůj čas a nejde to lámat přes koleno nařízeními mimo realitu. A to by si měli uvědomit všichni politici od těch komunálních až po ty globální.

0 0
možnosti

Jano - je naprosto evidentní, že nemáte absolutně žádné povědomí o tématu o kterém píšete.

Poradil bych vám, aby jste neplácala nesmysly a psala o tématech o kterých něco víte. Tedy - policie nemá nic společného s STK !!

Filtry pevných částic je skvělý byznys ekoteroristů - filtr totiž stojí i desítky tisíc a jeho životnost je silně omezena .Rv

Lidé jako vy by nejraději zakázali vjezd všech aut do Prahy a zítra se budete divit , že si nekoupíte rohlíky, protože je neměl kdo přivést ;-D;-D

1 0
možnosti

Ad. pp. Vondráček Veselý, ad. : Za 1. můj úvodní vzkaz, viz. výše. A za 2.: Je ofociální názor, který říká , že na rakovinu je nejlepší /!/ diesel, tečka. Vymyslely se tedy alespoň filtry "pevných částic", otázkou je však jejich životnost, resp. možnost jejich "demontáže", takže se pak jezdí jako se starým dieselovým šrotem. Jsme v ČR, resp. v EU, a podle toho to vypadá. Konkrétně my češi jsme mistři světa v tom, jak vše "očůrat", u nás prostě neexistuje právní stav, tečka. Takže oslovení pánové, zase napište nějaký "milý" nesmysl !

0 0
možnosti
Foto

Pokud máte od cvrlikajících vrabců bližší informace, tak podejte trestní oznámení. Jinak plácáte nesmysly.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS