Diskuse

Město v pasti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejen město je v pasti, i státní správa je v pasti, všechno se to zacyklí, protože politici naslibovali lidem, že zatočí s korupcí, že všechno bude transparentní a že budeme zelení i kdyby nás to mělo zabít a když se znovu a znovu bude "vylepšovat" systém, tak už to určitě půjde. Výsledkem je bující byrokracie, kontraproduktivní předpisy a pravidla, kanalizace v nedohlednu, exkrementy potečou po ulicích, ale úředníci budou periodicky vykazovat hlášení a žádat o povolení od kdekoho, ale co už, lidé to tak asi chtějí, protože jinak by nevolili politiky, kteří to způsobují. Že se kvůli postavení kozího chlívku musí žádat i souhlas Řízení leteckého provozu? Nevadí, hlavně když to bude transparentní a smlouva na stavbu kozího chlívku bude zajištěna výběrovým řízením v NEN, řádně ohlášena ve Věstníku veřejných zakázek, následně zveřejněna v Registru smluv a bude mít písemný souhlas nekonečného množství dotčených orgánů. A kdo celou tu šaškárnu platí? Daňový poplatník a proto je třeba zpřísnit výběr daní, aby bylo z čeho ten nesmyslný a neproduktivní kolotoč z čeho financovat. Dokud tohle nezačne daňovým poplatníkům vadit, nic se nezmění. Dokud budou věřit na Ježíška a myslet si, že víc a víc papírování a víc a víc úředníků něco změní, budou na to doplácet, ale co už, kdo chce kam a komu není rady . . . ;-D

1 0
možnosti
VP

kdepak máte kanalizaci v nedohlednu?

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik