Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Kdysi jsem měla škodu stopětku, kvůli rodinným výletům, pak mi pomáhala při podnikání. Poté jsem dlouho neměla auto žádné, k čemu taky. Asi před dvěma roky jsem si opět pořídila auto, kvůli převozu nemohoucího člověka. Sama v autě jezdím výjimečně. Využívám ho k převozu jiných lidí nebo k převozu věci, kterou bych těžko sama utáhla. Jezdím hodně moc na kole, popřípadě jdu do města po svých. Nechtěla bych dospět k závislosti, kdy člověk automaticky sedne každé ráno do auta. Vždyť to vidím u sousedů. Do práce, na nákupy, všude auty, přitom do práce a za nákupy to nemají daleko.

4 0
možnosti
Foto

Snižovat počet aut? Auto není živý organismus, v každém autě sedí minimálně řidič, nezřídka právě obyvatel města. Myšlenka, že je třeba se zbavit aut, aby se lidem žilo lépe, je úplně nesmyslná, protože lidé jsou právě v těch autech a jsou v nich proto, že jim to vyhovuje. Řidiči aut nejsou hlupáci, jezdí autem, protože potřebují, chce se jim nebo z libovolného jiného důvodu, proč to kdejaký radní chce měnit, když se současně zaštiťuje tím, že je tu pro lidi a chce pro ně to nejlepší? Vždyť to nemá hlavu patu. A pokud jde o zahraničí, tak v západní Evropě je zcela běžný provoz aut v centru. Navštívila jsem velká evropská města a všude byl hustý provoz, v centrech měst víceproudé silnice, zaparkovaná auta, prostě všechno to, co k dnešnímu životu patří. To jen v Čechách jsou z měst skanzeny, kam je autům vjezd zakázán, ale důvodem nejspíš nebude blaho lidí jako spíše čerpání dotací na životní prostředí, na volný čas, sport a podobné hlouposti, protože jak jde o dotace je běžný obyvatel jen obtížným hmyzem.

4 1
možnosti
Foto

Zákaz je ten nejjednodušší způsob jak něco "vyřešit", Máte nějakou jinou alternativu jak po Praze jednoduše cestovat? Už má Praha obchvat, aby tranzitní doprava nejezdila přes centrum? Dá se ze severu dostat v pohodě na západní stranu? Dá se metrem nebo vlakem dostat na letiště? Existuje nějaký systém příměstské dopravy? Pro vidláka, jako jsem já, je jednodušší po Prahy jezdit autem a zaplatit si, protože pro mě neexistuje rychlejší a ekonomičtější řešení a vy si můžete kreslit barevné čárky do alelujáááá. A navíc je to diskriminace mojí hanácké národnosti a pošlu na vás ombudsbábu.

6 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS