Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Když chudák Praha tak ožebračována státem, kde vzala ty miliardy na (zbytečný) tunel Blanka ? :-)

0 0
možnosti
MS

eee ... Když je chudák

0 0
možnosti
JP

J49a39n 86P23a96l70l19a55s

1. 2. 2016 21:30

Dobrý večer, trochu to připomíná hloupoučkou karetní hru „Objednat - ochutnat - vypít - zaplatit“. Ale té se aktéři účastní dobrovolně.

0 0
možnosti
Foto

J72i79ř47í 97L19i33b10e62r

1. 2. 2016 15:22

Z "jiného soudku", ale velmi podobné je to se zdaňováním občanů (daň z příjmu). Stát od vás vybere více peněz, než by měl, a pak vám je na základě daňového přiznání vrací. Ale (v nejhorším případě celý minulý rok, nebo jeho část) s takovými penězi může disponovat. Tedy si od vás peníze půjčil - bezúročně. Běžte do banky, že si chcete bezúročně půjčit. Raději si ani nechci představit, jak by vás hnali. :-(

0 0
možnosti
BH

Jiří asi nerozlišujete státní správu a samosprávu, to jsou dvě rozdílné kategorie. Nechte se poučit.

0 0
možnosti
TH

Stát a obce jedno jsou. Oba dva tahají peníze z kapes daňových poplatníků, aby je později zcela neefektivně utratili. Co ty peníze nechat těm, co si je vydělají, a ať si platí co uznají za vhodné nebo nutné?

3 0
možnosti
MK

K tomu slouží volby, kandidujte s tímto heslem a když drtivě vyhrajete, jsem si jist že né všechny,ale hodně peněz byste mohl sebrat obcím a státu a vrátit lidem.

1 0
možnosti
MK

R^R^ Naprostý souhlas, stát si něco objedná (nejlépe zákonem) a občane ty konej a zadarmo. Podnikatelům těm je hej;-D, těm se "jen" sníží zisk a mohou si to, jak se nesprávně říká snížení daňovému základu, odepsat z daní. Ale co ty "státní či polostátní" organizace, co na svoji činnost dostávají dotaci, ve které tyto kraviny nejsou zohledněny. Kromě již popisované "inkluze" (ta tu by měl někdo skončit před soudem - můj názor), máme tu kontrolní hlášení (DPH), účetní konsolidace státu a našly by se určitě další případy, kdy stát si vymejšlí kraviny a ty daňový poplatníku je dělej a zadarmo

2 0
možnosti

Dokud budeme volit to, co tam teď máme, tak stát vždy ty peníze na své hloupé nápady někde (nám) sebere.

2 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik