Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J38a64r66a 77R31a83n73k

24. 11. 2015 3:55

Proc si "vedeni" republiky nevezme priklad ze zemi a kontinentu, ktere s imigaraci maji uz stolete zkusenosti? Kanada prijala syrske uprchliky, ale ze zachytnych taboru a ti zadali pres konzulaty, takze kazdy jeden z nich byl radne rok az dva "pod mikroskopem". Vetsinou se jedna o rodiny s malymi detmi a mozna prarodici. A nevybiraji se pouze krestane, protoze "freedom of religion". Minuly rok prislo 50.000Filipincu po prirodni katastrofe a zadny azyl jim udelen nebyl, muzou se vratit domu, nebo po trech letech zazadat o "landed immmigrant status", pak se hledi na to, jestli maji cisty "treestni rejstrik" a muzou dostat obcanstvi.

Svycarsko to kdysi dobre vyresilo se sezonnimi vizy, lide prisli na pracovni vizum, ale neprivezli rodiny a pres zimu se vraceli domu.

Verim, ze mladici z Balkanu a zemi, kde je klid a nebombarduje se, budou vraceni, uz se tak melo stat pred tydny.

0 0
možnosti
DK

Ale kam za hranice...zpět na ostrovy Řecka...a jak a čím....

0 0
možnosti
JS

J34a54n 90S59o75u75č21e45k

23. 11. 2015 6:48

Dobře jste to popsala, není co dodat. Bohužel evropští politici se zdravým rozumem neřídí. Karma !

3 0
možnosti
Foto

Velmi rozumný názor R^. Karma.

2 0
možnosti
JR

J88a15r55a 18R82a88n43k

23. 11. 2015 4:42

Muzeme jim definitivne pomahat, zalezi to na kazdem z nasR^

0 0
možnosti
MP

S trochou pochybností jsem Vám dal Karmu, paní Plamínková. Poněkud mě odrazovalo Vaše dilema zda brát(imigranty) nebo nebrat. Já osobně zastávám názor, že z  laviny jakýchsi podivných lidí není možné přijmout a pomáhat nikoho a nikomu už jenom proto, že porušili platné zákony zemí, do kterých se ilegálně hrnou. No ale celkové vyznění Vašeho blogu je pro mě spíše kladné, takže proto ta karma.

6 0
možnosti
JR

J62a71r71a 17R64a62n15k

23. 11. 2015 5:07

Protoze jsem kdysi asi jako nedospele dite zapadala do te kategorie, ktera by se nemela k nicemu u nas vyjadrovat, vim , jak  to chodi se zazadanim o azyl ....ale dnes to nikoho nezajima, 50 % jede na na bonmoty a sliby novych Hitleru, coz se skutecne v dnesni zapadni demokracii nenosi, ale pokud pro 60% narodu jen diky neznalosti, nejak strana konvicku podporuje, budeme jak mala republika stale zapadat  do satelitu SSSR  a to je dost smutne, veskere cenzury svobody slova padaji;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik