Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Já jako kuřák mám taky rád restaurace, kde se nekouří. Zároveň bych chtěl mít i možnost volby zajít do restaurace, kde si spolu s ostatními můžu zapálit a nemusím při tom potupně přešlapovat venku na dešti.

Ale moment - přesně takhle to přece dnes funguje...! Každý může mít to svoje. Nyní jde o to, že nekuřáci chtějí zrušit restaurace, kde se kouřit smí. Nechápu proč.

1 0
možnosti
TF

Být nekuřákem dnes opravdu není obtížné. Podstatně ale obtížnější je přestat kouřit. Kdo nezažil nepochopí ;-)

0 0
možnosti
Foto

Lidi se vyvíjejí

0 0
možnosti
RM

78% si přeje zákaz kouření v restauracích. A kolik lidí si přeje zákaz v hospodách kde se nevaří? Kolik lidí si přeje zákaz kouření v čajovnách?

A tedy - takový průzkum dokážu udělat také a věřte nebo ne, jeho výsledek může být přesně opačný. Je jen otázka jaký vzorek lidí oslovím.

2 0
možnosti
FL

Ono přibývá restaurací s kuchyní na poněkud vyšší úrovni a v zahulených prostorách si host to kuchařovo mistrovství nevychutná, proto tam jsou i zákazy kouření. Kvalitní jídla jsou taky dražší a kupodivu o zákazníky tam nouzi nemají.

3 0
možnosti
Foto

Tak já znám jiné restaurace. Kvalitní jídlo, kvalitní obsluha a kvalitní odvětrání, takže tam zákaz nemají a přesto to není nikde cítit. Dražší restaurace si to kvalitnější odvětrání mohou dovolit.

3 0
možnosti
JM

Nějak nemohu pochopit pana starostu, který někde s dýmající cigaretou stál dvě hodiny, a to jako jednalo městské/obecní zastupitelstvo bez něho? Čtyři roky jsem byla tajemnicí MěÚ ve Žluticích, starosta i já jsme vesele dýmili, ale během jednání zastupitelstva to bylo tabu, holt jsme si to utrhli od huby (s prominutím). Jinak, ač kuřačka, kde se nekouří nekouřím, stejně jako doma, když jsou u mne děti a vnuci. A z hlavy mi nespadne.

2 0
možnosti
JF

Klidně kuřte když tam jsou. Zplodiny máte po celém bytě, které se usazují a pak zase rozptyluji po bytě formou par nebo jsou nasáklé v prachu, který vdechujete, čím více budou vnoučata běhat tím lépe.

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik