Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Konečně někdo, kdo vidí situaci nezávisle a z nadhledu. Kdo chce vydělávat musí nabízet něco, co ti druzí akceptují. Tady se nabízí výdělek na úkor lidí, kterým se podstatně zhorší životní prostředí (hluk a spad). I kapacita Prahy pro příliv turistů je na hraně únosnosti, takže zvýšený provoz, který by umožnila další runway bude pouze v nákladní nebo tranzitní dopravě, takže ani Praha by nic nezískala. Vlastně ano, pouze větší dopravní zácpy, hluk a automobilové emise, které bude produkovat odvoz dovezeného karga. Máme před sebou nové volby. Zvolme si rozumnější zastupitele, kteří netouží jen po penězích a prebendách. ODS ani ČSSD to zatím nedokázaly.

0 0
možnosti
VH

Ano. Jiní již dávno věděli, že se u nás nemají stavět montovny.  Máte představu, oč vyšší by byl počet nezaměstnaných (převážně nekvalifikovaných) bez těchto "montoven"?  Prozradím Vám to: o 6.500 jen v továrnách a včetně navazujících profesí o nejméně 8 tisíc.  Tedy nezaměstnanost vyšší o 1,1 % - a bylo by to jen proto, že si někteří nevidí na špičku nosu.

   Stejné je to i se třetí dráhou. Ano, je stavěna zejména proto, aby se stát ve střední Evropě byl přestupním uzlem. Poplatky za přelet, přistání i pobyt na letišti jsou vysoké. Počet zaměstnanců letiště se rovněž zvýší. Jen na okraj: Ta dráha má vyloučit přelety nad celou Prahou v případě použití náhradní dráhy. Takže Pražáků se dotkne kladně (pokud se bavíme o většině, nikoliv pouze o slečně Plamínkové).

   Ještě drobnost:  většina měst v Evropě má letiště v blízkosti města.

1 0
možnosti
  • Počet článků 32
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1208x
Vystudovala jsem Přírodovědeckou fakultu University Karlovy, obor geologie. Pracovala jsem jako novinářka a redaktorka se specializací na přírodní vědy, životní prostředí a úspory energie. V letech 1986-87 jsem studovala v Číně čínštinu a geologii. Napsala jsem knihu Slabikář ekologického bydlení. Psala jsem i o cestování, životním stylu a o všem možném dalším. Ve volbách v roce 2006 jsem byla zvolena starostkou Městské části Praha - Slivenec, v roce 2010 i 2014 jsem svůj post obhájila. V  říjnu 2014 jsem se dostala do Zastupitelstva Hlavního města Prahy a v listopadu jsem byla zvolena radní pro infrastrukturu, technickou vybavenost a životní prostředí. V říjnu 2015 po odvolání náměstka Stropnického jsem dostala navíc na starost územní rozvoj a územní plán Hlavního města Prahy. 

 

Seznam rubrik